[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي درباره نشريه آخرين شماره تمام شماره‌ها جستجو ثبت نام ارسال مقاله تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 1، شماره 3 - ( 3-1397 ) ::
جلد 1 شماره 3 صفحات 25-24 برگشت به فهرست نسخه ها
Constructionism a compatible epistemology for research in medical education
چکیده:   (4867 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
متن کامل [PDF 229 kb]   (1590 دریافت)    
نوع مطالعه: Original Research | موضوع مقاله: Educational Strategies
دریافت: 1395/6/17 | پذیرش: 1395/6/17 | انتشار: 1395/6/17
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Zarezadeh Y. Constructionism a compatible epistemology for research in medical education. 3 2018; 1 (3) :24-25
URL: http://jamed.ir/article-1-45-fa.html

Constructionism a compatible epistemology for research in medical education. 1. 1397; 1 (3) :24-25

URL: http://jamed.ir/article-1-45-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 1، شماره 3 - ( 3-1397 ) برگشت به فهرست نسخه ها
Journal of Advances in Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 36 queries by YEKTAWEB 4660